Comencen les xerrades 2013

El passat dia 5 de març vaig fer la primera xerrada a l’escoles d’enguany. Com sempre, m’ho vaig passar genial. Vaig anar a l’escola Pilar Mestres de la Roca del Vallès. Havien llegit el llibre M’avorreixo va dir en Pol i em van cosir a preguntes. És fantàstic veure com d’identificats se senten els nois i noies amb les aventures d’en Pol. Fa més de sis anys que vaig a aquesta escola, el nivell de preguntes i d’implicació dels mestres i alumnes és molt interessant. Ho volen saber tot, on escrius, qui t’ajuda, quina és la teva inspiració al moment de confeccionar l’argument, quines són les teves lectures preferides, quins són els teus projectes… un bon grapat de qüestions i per acabar-ho bé arriba el moment de les dedicatòries. Alguns ja les coneixen i m’ensenyen els llibres llegits pels seus germans o germanes.

detall pol

Deixa un comentari

