Us presento «Arnau, no t’aturis!», el meu nou llibre

Acabo de rebre el meu nou llibre. Es titula Arnau, no t’aturis i el vaig escriure pensant en un dels meus fills, l’Arnau. De fet es tracta d’un tercer llibre que tanca la trilogia dedicada als meu fills, la Júlia, en Pol i l’Arnau, i que vaig començar amb M’avorreixo, va dir en Pol i Juls, Juliette. Aquest llibre de l’Arnau és divertit de veritat i el que més m’agrada de veure’l publicat és que ha estat una tossuderia meva, que sempre vaig creure en ell i penso que els nois i noies de cicle superior s’ho passaran molt bé llegint-lo. D’altra banda també vull destacar que les il·lustracions de la Mayra Aguilar són magnífiques i han captat a la perfecció els trets de l’Arnau –tot i que la Mayra no el va coneixer mai–, així como l’esbojarrada banda de’n Camacurta.

Us deixo un petit tast del llibre i us convido a llegir-lo.

Anuncis

One response to “Us presento «Arnau, no t’aturis!», el meu nou llibre

Deixa un comentari

