L’«Arnau, no t’aturis» a Llinars

És la primera vegada que presento un dels meus llibres a Llinars, el poble on visc. No sé perquè no ho havia fet abans, i la veritat és que em venia molt de gust. La biblioteca i la Marta Fernández em van facilitar el lloc per poder-la dur a terme i la llibreria Temps Llibre va posar la logística. La presentació va anar a càrrec de l’Anna Farrés, assessora de literatura infantil i juvenil i gran amiga, que va fer cinc cèntims dels meus llibres i a moments em va fer posar vermell amb els seus elogis. També vam tenir el contrapunt musical, en aquesta ocasió ens va acompanyar l’Eduard Joanes, bon company i amic, que amb la guitarra va trencar el gel de la presentació i li va donar ritme. També vull donar les gràcies a tots aquells que em varen acompanyar.

Deixa un comentari

