Comencen les xerrades 2014

Ja he començat les xerrades a les escoles d’aquest curs 2013-2014. Aquest any m’estreno amb el programa «Lletres a les aules» dels itineraris de la Generalitat. La primera xerrada ha estat a l’escola Torrescasana de Vilanova d’Espoia, la Torre de Claramunt. Fa uns anys ja havia visitat aquest centre, quin canvi!!! sembla una escola acabada de fer. El camí fins a l’escola és impressionant, amb la muntanya de Montserrat vigilant la ruta i carreteres sinuoses i ombrívoles que condueixen fins aquest petit municipi proper a Capellades.

Els alumnes de tercer i quart m’esperaven. Havien llegit M’avorreixo, va dir en Pol i la majoria havien preparat un munt de preguntes…la curiositat infantil és insaciable, a més de voler-ho saber tot sobre el protagonista de la història, tenien un sincer interès sobre la meva persona. Sempre em sorprèn.

Un cop respostes totes les qüestions –em va costar, creie-vos-ho– vàrem passar a les dedicatòries. A mi m’encanta fer-les i a ells, rebre-les. Els dibuixos sortien de la meva mà ràpids i precisos…es notava que ja feia mesos que no estava envoltat de nens amb ulls intrigats esperant saber d’on sortia la trapella «I»

.

Anuncis

Deixa un comentari

