Tres paraules i moltes petites històries

Els nens tenen imaginació. Ho constato un cop més. Mireu que han fet els alumnes de  3r de Primària del Col·legi Bell-lloc del Pla (Girona) amb aquestes tres paraules que els han proposat els seus mestres: AMICS ( per treballar indirectament el valor de l’ amistat ), la paraula ARBRES ( buscant el respecte a la natura ) i GOT ( Estri de plàstic, vidre,…, possible candidat a ésser reciclat ).

Fa uns quants dies va venir en Toni Villalobos. Amb els meus amics el vam anar a veure i li vam fer moltes preguntes. Vam llegir un dels seus llibres que es diu: “El pop dels nou tentacles”. Ens ho vam passar molt bé. Em va fer una signatura i em va dibuixar un arbre. Mentre explicava cosetes li van portar un got d’aigua.
ROGER RIERA

Toni Villalobos

Un dissabte vaig anar amb els meus amics a la cafeteria. Vam prendre un got de llet i després vam anar a sota d’un arbre a amagar-nos del sol.
MARC FRANCO

Ahir vaig anar amb els meus amics a casa d’en Nico. Quan vaig arribar el seu gat estava al seu arbre i intentàvem que baixés. Com que no baixava , a l’ Andreu, se li va acudir tirar-li un got d’aigua.
ERIC FUENTES

Des del balcó de casa meva vaig veure un got de 6 metres. A dins hi havia un arbre molt gran que em sembla que era un castanyer. A sota d’aquest arbre hi havia vuit amics que estaven berenant.
ANDREU GUILLAUMES

Ahir vaig quedar al parc amb els meus amics. Amb els amics vam jugar al “ pilla pilla “ i vam anar a l’ombra d’un arbre a parlar i a jugar a un joc que es diu “ La crisi del got “. Un joc que ens vam inventar.
GUILLEM VERDÚ

A casa meva han vingut 3 amics a dormir. Al matí, quan ens hem llevat, hem esmorzat i a un li ha caigut el got de llet. Tots hem cridat a la mare ! A la tarda hem anat a un bosc petit on hi havia molts arbres.
JAN VICENS

Amb els meus amics estic fent un treball sobre l’arbre i estem intentant que creixi dins d’un got de plàstic. L’arbre era molt petit i bufó. Feia pomes i semblava un arbust. En Jordi ha dit que havíem d’esperar 1o 2 mesos.
En Toni ha dit que segur que el treball tindrà molt d’ èxit i que farà un llibre d’arbres ! segur que el primer que sortirà serà aquest arbre. Els amics de la colla li hem dit gràcies!
ÀLEX MAS

Els meus amics i jo vam plantar una planta en un got. Vam esperar dies, setmanes, mesos i anys fins que es va convertir en un fantàstic arbre !
MARC SAULEDA

Hi havia una vegada uns amics que sempre jugaven a sota d’un arbre gegant i tenien un got per si es cansaven i volien veure aigua.
MARC ROURA

 

 

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

